Alt du har brug for at vide om LEDERKONFERENCEN 2018

De sidste par års nyfortolkning af det traditionelle Årsmøde var meget stor successer! (læs mere om det nedenfor). Med konferencen i år skruer vi endnu engang helt op for intensiteten på alle parametre: Inspiration, sparring, hygge, forplejning, oplægsholdere og din personlige udvikling som leder. Tilmeld dig selv og chefkollegerne her.

Statistikken peger på, at det bliver endnu større og endnu bedre i år!

Vi er rigtig glade for denne statistik: mere end 4 ud af 5 vurderede i deres evaluering, at de også gerne vil deltage på konferencen i år! Det er vi ret glade for. Og det forpligter os selvfølgelig til at sørge for, at konferencen bliver endnu større i år – og fyldt med endnu mere relevant (og vigtig) kollegial ledersparring end sidste år.

Mød programchef på Radio24syv, Mikael Bertelsen, Bodil-nominerede Dya Josefine Hauch og en række andre kommunikations- og ledelseseksperter.

I år har vi skruet helt op for ambitionerne og sammensat et program, der både giver sparring og inspiration. Men endnu vigtigere har vi sammensat et program, der giver dig konkrete værktøjer til at udføre dine ledelsesopgaver endnu bedre. Vi håber, at du kan se, at det ville være en fejl ikke at deltage. Er du ikke helt overbevist endnu, er du velkommen til at læse videre. Du tilmelder dig og dine chefkolleger nederst på siden.

Bertelsen åbner ballet!
Mikael Bertelsen har en lang række succesfulde medieproduktioner bag sig, både som vært og programchef på Danmarks Radio og siden 2011 som kanalchef på Radio24syv. Men man kommer selvfølgelig ikke så langt, uden at løbe nogle risici. Mikaels foredrag ”Tør du (helt ærligt) at tage fejl som leder?” ruster dig til de følgende dages inspiration og refleksion!

Få styr på forandringsledelse med Lars Frisk Rossen
Lars er tidligere leder hos LEGO og en erfaren underviser i både projektledelse, forandringsledelse og ledelse generelt. På hans workshop kommer det til at handle om forandringsledelse, og hvordan du kan bruge værktøjet Changesetter til at skabe vellykkede forandringer.

Giv et (endnu) bedre førstehåndsindtryk
På konferencen skal du møde to spændende kvinder, der lærer dig, hvordan du giver et førstehåndsindtryk, der sparker r*v! Dya Josefine Hauch og Ditte Maria le-Fevre er begge skuespillere og kommunikationsrådgivere, og de har en masse ny viden med til dig.

Her har du programmet for dagene!

Onsdag d. 18. april, kl. 18-19.15: Ankomst, check-in og let buffet.

Onsdag d. 18. april, kl. 19.15-19.30: Velkomst ved formand Rud Nielsen.

Onsdag d. 18. april, kl. 19.30-21.00: Foredrag: ”Tør du (helt ærligt) at tage fejl som leder?” Ved journalist Mikael Bertelsen
_____________________________________________________________________________________

Torsdag d. 19. april, kl. 7.30-8.00: “Løb en tur med formanden” (valgfri) Rud Nielsen løber 5 km langs Lillebælt. Skal du med?

Torsdag d. 19. april, kl. 9.00-12.00: Workshop: “Forandringsledelse (med værktøjet Changesetter)” Ved Lars Frisk Rossen, ekspert i forandringsledelse og tidligere officer og leder hos LEGO.

Torsdag d. 19. april, kl. 12.00-13.00: Frokost på Hindsgavl Slot.

Torsdag d. 19. april, kl. 13.00-15.30: Mini-workshop: “Sådan giver du et godt førstehåndsindtryk – og får det til at vare ved.” Ved Dya Josefine Hauch og Ditte Marie le-Fevre, begge kommunikationsrådgivere og skuespillerinder.

Torsdag d. 19. april, kl. 15.30-17.00: Valgfri aktivitet ud af huset. Vælg mellem:

    1. Brovandring på toppen af Den Gamle Lillebæltsbro.
    1. Mountainbike-tur på stierne i området (vi sørger for cykler og udstyr).
    1. Naturvandring med naturvejleder.
    1. Historisk gåtur i slotsparken med guide.
    1. Besøg på Keramikmuseet Clay.

Torsdag d. 19. april, kl. 17.00-19.00: Mails, telefonopkald, improviseret møde med andre ledere eller middagslur.

Torsdag d. 19. april, kl. 19.30-?: Slotsmiddag og musikalsk underholdning.

_____________________________________________________________________________________

Fredag d. 20. april, kl. 7.45-8.15: “Løb en tur med formanden” (valgfri) Rud Nielsen løber 5 km langs Lillebælt. Skal du med?

Fredag d. 20. april, kl. 9.00-9.45: Rapport fra fronten: Claus Hjortdal, formand for LC-LederForum, giver en politisk opdatering og sidste nyt fra overenskomstforhandlingerne.

Fredag d. 20. april, kl. 10.00-12.00: Generalforsamling.

Fredag d. 20. april, kl. 12.00-13.00: Frokost og afsked.

Vi garanterer: Du vil gå klogere hjem fra LederKonferencen 2018!

Faktisk kan det siges helt enkelt: Hvis vi ikke var 100 % sikre på, at vi kan tilbyde dig noget, der virkelig rykker dit lederskab og samtidig give dig en rigtig god oplevelse, ville vi ikke afholde LederKonferencen 2018! Og sandheden er, at vi stræber mod at give dig præcis det, der får dig til at yde det bedste og mest meningsfulde ledelsesarbejde.

Udover alle oplæg og workshops, har du desuden andre muligheder for at gå klogere hjem. Du får nemlig masser af tid til at vende problemstillinger, diskutere muligheder og sparre med alle dine yderst kompetente lederkolleger fra de frie skoler i Danmark.

Hent pdf om LederKonferencen 2018. Eller læs videre herunder.

Hvad sagde lederne om de forrige LederKonferencer?

Sven, Skals Efterskole: “Godt sted, gode omgivelser og engagerede arrangører.”

Helle, BGI Akademiet: “Dejlige omgivelser og dejligt at være sammen med lederkolleger.”

Elisabeth, Sofiehøj Friskole: “Dejligt at være sammen med andre ledere fra både fri – og efterskoler i skønne omgivelser..”

Anders, Århus Privatskole: “Fremragende.”

Dorte, Vinderød Privatskole: “Det har været en god oplevelse. Det er dejligt at netværke og møde lederkollegaer, som jeg ikke normalt møder.”

Birgitte, Laursens Realskole: “Fantastisk konference. Superdejlig mad, søde mennesker og et vidunderligt sted.”

Martin, Svenstrup Efterskole: “Velplanlagt og velgennemført forløb med kvalitet hele vejen igennem.”

Susanne, Randers Realskole: “God struktur, meget forskellige indlæg og højt tempo.”

Inge, Brovandeskolen: “Fagligt og socialt givende – i skønne rammer!”

Anders, Høng Privatskole: “Inspirerende ophold, fremragende oplægsholdere med stor professionalisme. Tilbage på egen skole som en bedre leder.”

Søren, Eriksminde Efterskole: “Meget veltilrettelagt med et rigtig godt ledelsesfagligt indhold.”

Helle, Ringsted Ny Friskole: “Et par gode dage, hvor der er mulighed for at hæve sig lidt op over hverdagen og lade sig forkæle med gode mennesker, omgivelser og forplejning”.

Birgitte, Marieskolen: “Det var en inspirerende konference, hvor udbyttet både var udviklende lederperspektiver og netværk.”

René, Kalundborg Friskole: “Skuden er blevet vendt – godt koncept.”

Kate, Kochs Skole: “Udbytterigt – at møde andre ledere fra frie skoler, at have tid sammen med egen ledergruppe samt at gå meta på skoleleder-opgaven.”

Karsten, Sorø Gymnastikefterskole: “Mange gode foredrag og indslag, som affødte ideer og grund til eftertanke.”

NB: Ovenstående har i deres evaluering aktivt vinget af, at vi må bruge deres udtalelse. Hvis du er en af dem, og du nu fortryder, så tag lige fat i os.

Tag dine lederkolleger med og få endnu større udbytte!

Flere af lederne, der deltog sidste år, tog deres kolleger i lederteamet med på LederKonferencen. Og evalueringerne viser, at dette gav dem ekstra stor værdi. Teamet fik et par dage sammen i helikopterperspektiv. Og de kunne sammen gå tilbage og implementere nye idéer og tiltag.

Vi ser frem til at tage imod dig på Hindsgavl Slot d. 18-20. april!

Prisen for hele LederKonferencen 2018 er kun 5.975 kr. inkl. moms. Med denne pris får du:

– To overnatninger (med eget værelse) på fantastiske Hindsgavl Slot
– Fuldt program med fem inspirerende oplægsholdere
– Suveræn slotsforplejning under opholdet
– Festaften d. 19. april med musikalsk underholdning
– Masser af sparring med yderst kompetente lederkolleger.