Medlemsmøder om den nye Lederaftale

1. januar 2019 trådte den nye lederaftale i kraft. Vi arrangerer derfor i uge 34 tre medlemsmøder, hvor du kan få at vide, hvad den nye lederaftale betyder i praksis ude på skolerne.

Vi har allerede udviklet nye lønskemaer og foldere sammen med skoleforeningerne, de understøtter den nye aftale, som du finder på hjemmesiden under Viden og Værktøj. På medlemsmøderne viser vi dig, hvordan du bruger dem, ligesom du kan få svar på dine konkrete spørgsmål til den nye måde at udregne lederløn.

Dagsorden for møderne er:

  1. Velkommen og kort præsentation af deltagerne
  2. Gennemgang af Lederaftalen
  3. Drøftelser ved bordene
  4. Spørgsmål og svar

Møderne afholdes følgende steder i tidsrummet 14.00 – 17.00:

  • 19. august – Severin ved Middelfart
  • 21. august – Scandic Hvidovre.
  • 22. august – Scandic Aalborg Syd

Der serveres en let forfriskning i forbindelse med møderne.

Tilmeld dig senest 5 dage inden arrangementet til foreningens studentermedhjælp Asta Viktoria Jakobsen på mailadressen: avj@fsleder.dk

Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte lederkonsulent Bjarne Y. Jørgensen.